نيروي انساني متخصص مهم‌ترين نياز كتابخانه‌هاست
نوشته شده توسط : سوران زندی

مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كردستان:
نيروي انساني متخصص مهم‌ترين نياز كتابخانه‌هاست

خبرگزاري کررد نیوز: مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كردستان مهم‌ترين نياز كنوني كتابخانه‌هاي استان را نيروي انساني متخصص و كارآمد عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري کرد نیوز از سنندج، عطاالله رستگار در جلسه هم‌انديشي كتابداران شهرستان بانه با اشاره به رسالت مهم كتابخانه‌هاي عمومي در ارتقاي سطح فرهنگي جامعه اظهار داشت: ارتقاي سطح آگاهي جامعه مي‌تواند در توسعه فرهنگي كشور نقش اساسي داشته باشد.
وي با اشاره به به موقعيت ويژه استراتژيكي و مرزي بودن شهرستان بانه، افزود: هم‌اكنون شهرستان بانه بيش از ساير شهرستان‌هاي ديگر استان در معرض هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان قرار دارد و بنابراين بايد با اجراي برنامه‌هاي فرهنگي مناسب از تاثيرات اين هجمه‌ها كاست.
مديركل امور كتابخانه‌هاي عمومي كردستان با قدرداني از تلاش‌هاي مجموعه فرهنگي شهرستان بانه در زمينه همكاري براي ترويج فرهنگ كتاب و مطالعه، شاخص‌هاي عملكرد كتابخانه‌هاي عمومي اين شهرستان را مطلوب ارزيابي كرد و از آن به عنوان توانمندي فرهنگي و زمينه امكانات و منابع جديد نام برد.
رستگار توسعه فعاليت‌هاي كتابخانه‌هاي عمومي را در مقابله با تهاجمات فرهنگي مهم دانست و بيان داشت: در اين راستا همكاري و تعامل ادارات با اين نهاد فرهنگي بسيار مهم است.
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي كردستان در ادامه با اشاره به فعاليت پنج كتابخانه عمومي نهادي در شهرستان بانه افزود: راه‌اندازي كتابخانه‌هاي مشاركتي از برنامه‌هاي اساسي كتابخانه‌هاي عمومي در اين شهرستان است.
رستگار يادآور شد: خوشبختانه كتابخانه‌هاي عمومي استان كردستان در دوسال گذشته و به ويژه پس از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامي به استان در بسياري از شاخص‌ها پيشرفت داشته است.
وي تاكيد كرد: با توجه به نامگذاري كردستان از سوي مقام معظم رهبري به عنوان استاني فرهنگي، بايد تمام نهادها در راستاي رفع مشكلات پيش روي بخش‌هاي فرهنگي تعامل و همكاري بيشتري داشته باشند.




:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: